Creator Lover

Creator Lover
hey kamoo..:)

Friday 19 July 2013

New Chapter :)

Asssalamualaikum :)

fuuhhh....fuuh....lme nyer x hupdate...maaf..bukan ta nak update tapi kekangan masa yang buat aku tak sempat nak story pape kat sini...takpe2..jom kite review satu-satu..what happen in my life okay..:)

okay...first..about my study..:) Alhamdullilah aku baru je menghabiskan semester 5 aku aritu...feeling? hmmm sangat bercampur baur..seriusly sebab aku rindu kan jengka sangat. Lepas ni, aku tak de dah nak bangun pagi pegi kelas, serabut dengan assigment, test quiz...hadap perangai lecturer..dah tak de dah. Sebab aku dah tamat sesi pembelajaran tapi doesn't mean aku dah abeh menamatkan ijazah aku...eh..belum..:) ade satu sem lagi..aku kena praktikal kat pertubuhan peladang dalam bulan 9 ni. In Shaa Allah..:) wish me luck eh...hmm..pastu last exam...aku risau sangat2. Mana tak nyer...aku sedih sangat, aku tak dapat jawab paper last aku dengan baik..hmmm takutnyer Ya Allah..jangan sampai repeat dah la...aku tanak weh..kalau boleh bia la ikut track yang betol. korang pon doakan aku sama eh.

okay..abeh study, pasal friends... bile dah ade kat umah ni...orang yang paling aku rindu mesti la 3 ekor tu..rain, alen dgn dorn...team members merangkak bestfren aku. lately, dah nak abeh ni lah kitarang rapat giler.,kmane2 je berempat..so sweet kan...sem ni everything buat sama2..sama la cam sem lepas tapi yang ni lg best kot..maybe dah jumpa chesmistry nyer kat ctu..:) nty jap..aku post pic..bg korang tengok sape dorang..:)
ni si Rain

Si Aleen

and my brother dorn

ni masa kitrang buat training utk hrm punyer subj





so ni lah keje kitarang...alhamdullah..sem ni aku really2 have fun..:) mmg stress penat tention...sume ade...but this is challenge and the challenge accepted! yeaayy


so tu bab kawan2 aku..:) next about love story..hahaha..btw..aku tak dek sape2 skang..aku single..and im happy with it..aku xnk ade pape attachment dgn sape2..tapi..tapi...bukan la aku xnk ade sape2...buat mase ni rmai...cewahhh..ayat poyo...cume aku become more selective after this...sbb...aku dah belajar dari pengalaman kot.aku rasa cukup la ape yang aku lalui dengan alif dulu..sampai skang terasa lagi sakit nyer. by the way, aliff dah jadi cikgu sekarang..yeayy...im happy for him...and hopefully die jumpa orang yang dia sayang.. n orang tu pon sayangkan dia lebih dari aku sayangkan dia..amen..;) tak salah doakan kebahagian orang kan??

next about family, well now aku stay ngan family aku sebab aku praktikal tak lame lagi kat area sini jer..hehehe...so hopefully xdek pergaduhan berlaku antara aku n mama..hahah..:) oke...

oke la...nty aku sambung lg k..aku nk tolong mak jap sebab skang bulan puase..:) hehe...dh kul 6 lbeyh..bye2..:P

No comments:

Post a Comment