Creator Lover

Creator Lover
hey kamoo..:)

Friday, 2 December 2011

doA ku Buat mU keKasih :)

Ya-Rabbul Ariffin
Tuhanku,Seandainya telah kau takdirkan dia milikku.. tercipta buatku
Dekatkan lah hatinya dengan hatiku
Tetapkan lah kemesraan antara kami
Agar kebahagiaan ini kekal abadi


Ya Muhaimin
Dan Tuhanku
Seiringkan lah kami mengharungi hidup luas ini
Ke tepian yang sejahtera


Ya Rabbul Fatihin
Tetapi Tuhanku yang Maha Pengasih
Seandainya telah kau takdirkan dia bukan milikku
Bawalah dia jauh dari pandangan ku
Luput dari ingatan ku
Dan peliharalah aku dari kecewa


Ya Rabbul Izzati
Serta Tuhanku yang Maha Mengerti
Berilah aku kekuatan melontar bayangannya ke dada langit
Hilang bersama senja nan merah
Dan gelap pekat awan
Agar aku bisa bahagia
Walaupun tanpa dirinya


Ya Rabbul Quddus
Dan Tuhanku
Biar sekuat mana aku menyintainya
Aku pohon agar Tuhanku
Melenyapkan perasaan ini
Sekiranya dia ditakdirkan bukan milikku


Ya Rahman Ya Rahim
Tapi sekiranya dia ditakdirkan untukku
Kupohan agar takdir memperkuatkan kasihku padanya
Selagi tidak melebihi kasihku padaMU


Amin.
hanya dia...InsyaLLah <3

Tuesday, 29 November 2011

Dara kah anda??? erkkkk~~

Rekahan Bibir
Kita dapat mengenal pastinya jika bibir seorang wanita itu sangat mengancam dan berwarna kemerah-merahan. Dan rekahannya pula cantik. Selain itu, bibirnya juga bergaris-garis dan dapat dilihat dengan jelas.


Dahi Yang Berkedut
Gadis yang masih memiliki dara akan mempunyai dahi yang licin. Berbanding dengan dahi wanita yang tidak berdara yang mempunyai lapisan sebanyak tiga lapis walau masih muda. Ini dapat dilihat ketika mereka bercakap, berbual dan ketawa. Kedutan ini adalah berbeza dengan kedutan wanita yang berusia.
Bentuk Punggung
Bentuk punggung juga akan menggambarkan samada seseorang itu masih ada dara atau tidak. Bagi wanita yang tidak memiliki dara, punggunggya akan kelihatan seperti terjatuh ke bawah kerana sel-sel punggungnya mengembang kerana ransangan nafsu ketika melakukan hubungan. Apabila mereka berlari-lari dan bergerak akan kelihatan ianya seperti bergoyang-goyang. Berbeza dengan gadis yang memiliki yang pejal dan tidak bergoyang.
Telinga
Telinga gadis yang mempunyai dara akan kelihatan warna kemerah-merahan dan cantik. Wanita yang tidak punyai dara telinganya akan kelihatan leper dan tidak menawan lagi.
Tumit
Cuba lihat tumit anda. Di hujung tumit anda, cuba picitkan sedikit. Sekiranya selepas picit darah anda akan kembali ke posisi asal dengan cepat, ini bermakna anda masih berdara. Jika tidak, kawasan yang dipicit itu akan pucat dan darah kembali dengan lambat. Awas! Jaga tumit anda. Banyak kepentingan dan rahsianya lagi.
Ini hanyalah kaedah-kaedah untuk anda mengenal samada seseorang itu masih dara atau tidak. Tak payahlah nak pi test kat orang yang dah berkahwin dengan halal. Selain dara-dara yang tadi, kita masih mempunyai dara yang lain iaitu yang berkaitan dengan sensitiviti apabila berhadapan dengan lelaki.
Pipi
Jika pipi gadis itu licin, gebu dan kemerah-merahan serta tidak langsung memakai peralatan solek seperti pemerah pipi, bedak atau cecair pelembab muka, bermakna gadis itu masih berdara.
Gadis yang berdara selalunya tidak suka mengenakan make up. Terdapat juga gadis yang masih suci suka bermake-up, tatepi cara mereka bermake up tidak terlalu menonjol seperti seseorang yang ingin memikat lelaki. Sebagai contohnya sesetengah GRO, bohsia atau pelacur. Mereka akan mengenakan make up keterlaluan kerana mahukan diri mereka kelihatan jelita. tetapi disebalik kejelitaan mereka terserlah suatu rahsia, jelas mereka bukanlah lagi wanita bermaruah.
Pada raut pipi gadis yang masih dara, kelihatan merah apabila disentuh lelaki yang bukan muhrim. Terkadang raut wajah mereka menjadi merah apabila berbual atau berhadapan dengan lelaki. Mereka agak sukar untuk menyesuaikan diri dengan lelaki. Berbanding dengan wanita yang tidak berdara. Mudah sahaja mereka menyesuaikan diri dengan lelaki. Bagi yang sudah berumah tangga, kerana mereka sudah biasa dengan suami mereka. Tetapi pada golongan sebaliknya kerana mereka telah hilang dara dan sensitiviti dengan lelaki kerana sebab-sebabnya yang tadinya.
Kelihatan beberapa garis melintang pada pipi kiri dan kanan seseorang gadis yang telah berhubungan. Jika seseorang itu mempunyai lesung pipi, lesung pipinya kelihatan melekuk ke dalam dan terserlah kejelitaannya. Berbeza dengan gadis yang sudah pernah berhubung, lesung pipinya tidak terlalu dalam dan sisi lekukan itu diikuti dengan garisan yang menyambung lesung pipinya. Garis ini menunjukkan mereka telah tiada dara.
Telinga
Ketiadaan dara juga dapat dilihat dengan meneliti bentuk pada bahagian telinga kanan dan kirinya. Sedikit anak rambut akan kelihatan sebelah pipinya. Anak rambut ini berjuntai dan lembut serta halus. Anak rambut wanita pula tidak berdaya dan seolah-olah tidak bermaya serta tidak lembut lagi. Ini dapat dilihat jelas jika anak rambut itu ditiup angin. Ia mudah terselerak dan agak tidak teratur ketika ditiup angin dan apabila anak rambut itu kembali pada posisi asalnya. Pipi sisi anak rambut ini juga dilihat agak lebam dan ianya simbol wanita itu telah berkahwin.
Hidung
Hidung sesorang itu juga mampu menunjukkan samada dia pernah disentuh atau tidak. Hidung seorang gadis akan kelihatan menarik dan cantik. kedudukannya juga molek. Di hujung hidungnya kelihatan kemerah-merahan. Ini bukan kerena dia selsema atau ada masalah hidung tetapi ini kerena darah banyak tertumpu pada hidungnya. Jika anda masih dara, lihatlah hidung anda. Apabila hidung seorang gadis disentuh lelaki, hidungnya akan kelihatan begitu merah.
Begitu juga dengan wajahnya. Ini kerana sensitivitinya terhadap sentuhan. Bagi yang tidak merah pada hujungnya apabila disentuh lelaki, ini bermakna dia telah hilang dara sensitif ( dara kecil ).
Mata
Bukan mudah untuk seseorang yang hilang dara ingin menyembunyikan identitinya dari diketahui lelaki yang pandai meneliti. Sebab itu adalah wajar jika kita menjaga maruah dan menundukkan pandangan dari panahan lelaki.
Terdapat tanda lebam atau bergaris di bawah kelopak mata seorang yang tidak berdara. Lebam ini tidak seketara lebam orang yang tidak cukup tidur. Hanya sedikit garis seakan-akan hitam meliputi bawah kelopak mata yang terlipat itu. Iaitu kedutan pada bawah mata jelas dilihat jika si gadis sudah hilang dara.
Gadis yang masih dara, matanya kelihatan berseri dan tiada tanda seperti hitam, lebam atau bergaris-garis halus. Sebaliknya di sekeliling matanya kelihatan rata dan apabila dia ketawa bahagian bawah matanya tidak menampakkan kedutan.
Namun begitu…
Tidak bermakna wanita yang tidak berdara telah hilang keseriannya Sebenarnya, wanita yang telah hilang dara adalah lebih cun daripada gadis. Tidak hairanlah sekiranya janda dan isteri orang semakin menjadi rebutan. ( tak caya tanya suami anda ).
Yang menghilangkan serinya wanita tidak berdara ialah, mereka melakukan perbuatan terkutuk dan maksiat.
Bagi wanita yang berumah tangga secara halal dan mempunyai suami yang memahami..mereka cun 100x ini kerana mengikut kajian,
Rambut Wanita
Rambut wanita lebih cantik dari rambut gadis sekiranya si suami selalu membelainya. Rambutnya semakin lembut dan menawan 100x. Pada wanita yang dah berumah tangga secara halal. Hanya pakai petua biologi dari suami anda. Ini juga akan menjamin keharmonian hidup. Bukan setakat rambut sahaja, malah bibir dan beberapa bahagian lain juga akan menjadi lebih cantik dengan bantuan suami.

Monday, 24 October 2011

undang - undang peliks??? OMG~


assalamualaikum~
kalo nk ikotkan,undang2 nie ada bnyk..tgok kt malaysia da la..mcm2 jenis undang2..kdg2 mcm x adil ja..tp 2 la hakikat..td masa blogwalking,ada la trjmpa entry psl nie..
credit to berita harian blog..hehe..
Undang-undang pelik serata dunia~
THAILAND :  
> Dilarang keluar rumah tanpa memakai seluar dalam.
SWISS : 
> Dilarang berkebun di hari minggu.
SWEDEN : 
> Dilarang mengecat rumah tanpa izin dari kerajaan dan harus menggunakan cat yang sudah mendapat sertifikasi dari mereka.
KOREA SELATAN : 
> Polis wajib melaporkan jumlah wang rasuah yang mereka terima dari para pemandu yang ditahan.
SINGAPURA : 
> Dilarang berjalan (bogel)
> Tidak flusk jamban setelah buang air di toilet, dikenakan denda.
UNITED KINGDOM :
> Dilarang menjual sayuran di hari minggu .
> Wanita dilarang makan coklat di tempat umum.

MEXICO :
> Wanita yang bekerja dilarang mengenakan pakaian seksi selama jam kerja.
> Dilarang memaki di tempat umum.

AUSTRALIA :
> Dilarang mengangkat telefon pada deringan pertama.
> Dilarang mengenakan seluar dalam Hot Pink di hari minggu.

GREECE :
> Dilarang mengenakan topi di stadium , kerana dapat mengganggu pandangan orang lain.
KANADA :
> Dilarang memakai plaster luka di tempat umum.
> Dilarang menyirami tananam di kebun waktu sedang hujan.
* Dilarang memanjat pokok.

PERANCIS :
> Dilarang berciuman di keretapi bawah tanah.
ISRAEL :
> Dilarang memelihara babi di Israel . Orang yang melakukannya akan ditembak mati.
 ARIZONA :
> Dilarang memandu tanpa kasut.
> Dilarang bermain domino di hari Minggu.
> Dilarang memakai misai palsu di gereja.
> Hukuman mati dikena bagi sesiapapun yang menaburkan garam di atas rel kereta api.
> Dilarang memandu dengan mata tertutup.

 CALIFORNIA :

> Binatang peliharaan dilarang dibiarkan berhubungan seks di sekitar lokasi sekolah, taman, dan tempat ibadah.
 COLORADO :
> Dilarang berdebat dengan polis, kecuali kenderaan Anda ditahan olehnya.
 CONNECTICUT :
> Dilarang mencium isterinya di hari Minggu.
FLORIDA :
> Dilarang bernyanyi di depan umum sambil mengenakan pakaian renang.
> Dilarang kentut di tempat umum setelah pukul 6 .
> Dilarang memecahkan piring dan gelas lebih dari 3 buah sehari.

Sunday, 25 September 2011

tak dek tenet laa...

hehehehe

ello la sume...:) sowi taw lme x mengadate menatang ni..hmm...mgkin kne stop jup dari dunia blogging kan? untung la.... bukan ape...aku kan da start blaja...giler ko..mne aku nak cri tenet...sewa broadband?? untung la..nk byar sewa umah pon merangkak..alahai...so aku akan update bile ade waktu ek...korang follower jgn mrh2...eyleh...aku cam budjet jer ade org baca blog aku..hahaha..papejelah...nevermind..ermm..actually aku dalam makmal ni..hahaha...lect aku x masuk lagi...so aku dgn bangga la mengoline dri..hehehe...bukan aku jer taw sume2 pon tgh ngadap komputer ni...lect aku ade meeting kata nyer...hmm...x byk yang aku nak cter...kalu cter kat cnipon jd bhye lak kunk...so nest time la ek...bile things da settle down cket ek...cume persoalan yang aku nak tanya korunk? korunk limitkan diri korunk untuk satu lelaki x?hihi...nty aku post sambungan untuk persoalan ni keyh... k la nak out

thankx4 reading..:)
xoxo...
miss M.A.A :)

Sunday, 18 September 2011

ayuh~ kembalik ke sekolah!!

salam...elow follower!!!

lame kan dah x ngarut2...aku xdek la nk bt post panjang arini...just nak mention kan beberape perkara

  1. aku da ade kat uitm..da start kelas...dan sgt2 happy aku punyer jadual x pack...
  2. aku masih bersama yayang...counting n counting until our day..insyallah...walaupon aty kdg2....hmmm...jauh~ but wht ever it is...my syg utk dye never end~
  3. aku sedang mengalami mslh kewangan yang teruk...jimat is my keyword rightnow!
  4. rindu mak ayah like hell!! my sayang also! :'(
  5. sgt2 takut nak hadapi sem 2! homestly! its true~~
  6. sayang my housemate giler2...drg da cam family! exspeacially zatyy! love u zatty my housemate plus my roomate!
  7. ermm...jam nk dkat kul bpe dah ni...need my beauty sleep...sok kelas pagi
  8. lastly! nite to all! daaaaa


aien dilla zaty! frenz 4 ever~

Friday, 9 September 2011

coundown to balik.... *sigh

why! why! why!


adoiy..berat aty weyh nak balik...kenapa pon aku dop tau strang la~ ase cam susahnyer plak nak tinggalkan mak :( ayah:( adeq:( hoo..da nangis2 dah ni....


aku taw la org ramai akan cakap "alor aien rilex la..jengka la...bukan jauh mane boleh balik hari" dem! mmg la sekat tp korunk igt senang kepala abah aku ker nak balik umah tiap2 minggu?? hadoiy~ ssh taw x?dah la bus jengka ker jantut cam harem~ payah benor nak dpt..sakit jiwe aku...aku pon xphm apesal la xdek bus banyak ke jantut...tp ker temerloh berputar2 lak bus nyer..geram~


hmmm...sem 2? nth ar...risow pon ade jgk ni..life aku mst giler2 punya stress..mane tak nyer..dengan duet nak kena jimat...study nak kne maintain...sewa umah nk kne pkir..adoiy..x msuk lagi aku da fenin dah~ Astarfirullahazim aien~ jgn merungut...issshhh2...bukan ape...aku just nak lepaskan ape yang terpendam jer..kalu  x citer kunk aku lak yang sakit jiwe..ye tak?? alahai~


wherever it is...aku akan cube hadapinyer..insyallh...tuhan ade dengan aku...keluarga aku ade...kawan2 aku msih dibelakang aku...aku akan buat terbaik...no matter wht! yeaaahh~ u can do it! 


mak, ayah~
aien taw dalam keluarga aien adelah anak yang paling degil..x dengar cakap...even ayah pon pernah cakap aien yang paling berlain dalam keluarga kan? its okay...aien x kesah...aien dikurnia kan haty batu..segala ape yang mak ayah marah or bebelkan sume bersebab dalam nak menjadikan aien manusia...mak ayah,tp aien x pernah berdendam or terase pon..malah aien akan cube jadi anak yang paling terbaik dalam keluarga ni...terima kasih membesarkan aien..menyekolahkan aien..sampai aien masuk universiti ni..ayah...mak...bagi aien peluang buktikan yang aien bukan anak x gune...aien nak balas sume jasa baik mak ayah pada aien...walaupon x seberapa..tp bg la aien peluang tu...aien janji...:) mak ayah..you are my everthing...maafkan aien dan terima kasih banyak2 yer....;{


tanpa mak ayah...im nuttin!

Wednesday, 7 September 2011

my MoM is everything!

salam...

seriously....my mum is everything~ i repeat...my Mom is everything..:) actually aku xdek la nk memuji memuja mak aku..tapi actually aku nak citer paasal mak aku..:)

sume ade mak kan? x kire la baik buruk pong "mak" ni...drg ttp seorang wanita yang bersusah payah utk kite..:) hmm..sdeyh bile pikir2 balik..banyak nyer dose aku kat mak...banyak sangat...dengan degil nyer..x dgr ckp..melawan lagi...menengking..ishh...sng ckp aku ni mmg jht la dgn mak..xtaw la terampuan ker x dose aku dgn mak...kalu pikir2 balik mesti rasa nak nagis..hmm...

mmg diakui mak aku mmg agak kuat membebel..tapi sebenarnyer dye baik..aku jer rasa yang dia x sayang aku..ape menda ko ni aien?kalu dia x sayang ko xdek la ko besar gajoh sampai skunk?ape menda dlm kepala ko pon xtaw la( bermonolog sendiri)..heeee....

ape aku nak cakap sbenarnyer aku ni sedeyh..aku nak tiggalkan mak aku untuk balik belajar..tapi ape mampu dibuat..aku kene teruskan idop aku...aku kena kecap impian n cita2 aku nak bawak mak ayah gi haji..ya Allah..kau makbulkan la Ya Allah~ aku nak dorang bahagia..aku nak balas sume jasa2 mak n ayah bagi kat aku..tolong la... :"(

aku tkut la...mak da x larat...aku da nk balik...nty mak akan buat sume keje sorang...dia da lah x sehat...ya allah..lindungi lah dia..:(  aku taw Allah ade...Allah tolong jage kan mereka..insyallah... hmm...aien akan rindu mak kat cne..:(



MY Mom one and da only!

mak aien LOve u!


jom bace doa same2:: Bismillah hirrahman nirrahim 


رَبَّنَا اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِلْمُؤْمِنِينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسَابُ


"Rabbanaghfir Lii Wa Li Waalidayya Wa Lil Mu'miniina Yauma Yaquumul-hisaab"


"Ya Tuhan kami, berilah keampunan kepadaku dan kedua-dua ibu bapaku dan sekalian orang-orang mukmin pada hari terjadinya hisab (hari kiamat)”


"O Our Lord! forgive me, and my parents, and all the Muslims on the day when the account will be established."



Wednesday, 31 August 2011

FACTS ABOUT GUY THAT GIRLS SHOULD KNOW.. :)

1. Guys don’t actually look after good-looking girls. they prefer neat and presentable girls.
2. Guys hate other flirts.
3. A guy can like you for a minute, and then forget you afterwards.
4. When a guy says he doesn’t understand you, it simply means you’re not thinking the way he is.
5. Are you doing something?” or “Have you eaten already?” are the first usual questions a guy asks on the phone just to get out from stammering.
6. Guys may be flirting around all day but before they go to sleep, they always think about the girl they truly care about.
7. When a guy really likes you, he’ll disregard all your bad characteristics.
8. Guys go crazy over a girl’s smile.
9. Guys will do anything just to get the girl’s attention.
10. Guys hate it when you talk about your ex-boyfriend.

11. When guys want to meet your parents. Let them.
12. Guys want to tell you many things but they can’t. And they have one habit to gain courage and spirit to tell you many things and it is drinking! but do not generalise
13. Guys cry!!!
14. Don’t provoke the guy to heat up. Believe me. He will.
15. Guys can never dream and hope too much.
16
. Guys usually try hard to get the girl who has dumped them, and this makes it harder for them to accept their defeat.
17. When you touch a guy’s heart, there’s no turning back.
18. Giving a guy a hanging message like “You know what?!..uh…never mind!” would make him jump to a conclusion that is far from what you are thinking.
19. Guys go crazy when girls touch their hands…
20. Guys are good flatterers when courting but they usually stammer when they talk to a girl they really like.
21. When a guy makes a prolonged “umm” or makes any excuses when you’re asking him to do you a favor, he’s actually saying that he doesn’t like you and he can’t lay down the card for you.
22. When a girl says “no”, a guy hears it as “try again tomorrow”.
23. You have to tell a guy what you really want before he gets the message clearly.
24. Guys hate gays!
25. Guys love their moms. 26. A guy would sacrifice his money for lunch just to get you a couple of roses.
27. A guy often thinks about the girl who likes him. But this doesn’t mean that the guy likes her.
28. You can never understand him unless you listen to him.
29. If a guy tells you he loves you once in a lifetime. He does.
30. Beware. Guys can make gossips scatter through half of the face of the earth faster than girls can.
31. Like Eve, girls are guys’ weaknesses.
32. Guys are very open about themselves.
33. It’s good to test a guy first before you believe him. But don’t let him wait that long.
34. No guy is bad when he is courting,
35. Guys hate it when their clothes get dirty. Even a small dot.
36. Guys really admire girls that they like even if they’re not that much pretty.
37. Your best friend, whom your boyfriend seeks help from about his problems with you may end up being admired by your boyfriend.
38. If a guy tells you about his problems, he just needs someone to listen to him. You don’t need to give advice.
39. A usual act that proves that the guy likes you is when he teases you.
40. A guy finds ways to keep you off from linking with someone else.
41. Guys love girls with brains more than girls in miniskirts.
42. Guys try to find the stuffed toy a girl wants but would unluckily get the wrong one.
43. Guys virtually brag about anything.
44. Guys cannot keep secrets that girls tell them.
45. Guys think too much.
46. Guys’ fantasies are unlimited.
47. Girls’ height doesn’t really matter to a guy but her weight does!
48. Guys tend to get serious with their relationship and become too possessive. So watch out girls!!!
49. When a girl makes the boy suffer during courtship, it would be hard for him to let go of that girl.
50
. It’s not easy for a guy to let go of his girlfriend after they broke up especially when they’ve been together for 3 years or more.
51. You have to tell a guy what you really want before getting involved with that guy.
52. A guy has to experience rejection, because if he’s too-good-never-been-busted, never been in love and hurt, he won’t be matured and grow up. 53. When an unlikable circumstance comes, guys blame themselves a lot more than girls do. They could even hurt themselves physically.
54. Guys have strong passion to change but have weak will power.
55. Guys are tigers in their peer groups but become tamed with their girlfriends…
56. When a guy pretends to be calm, check if he’s sweating. You’ll probably see that he is nervous.
57. When a guy says he is going crazy about the girl. He really is.
58. When a guy asks you to leave him alone, he’s just actually saying, “Please come and listen to me”.
59. Guys don’t really have final decisions.
60. When a guy loves you, bring out the best in him.
61. If a guy starts to talk seriously, listen to him.
62. If a guy has been kept shut or silent, say something.
63.
Guys believe that there’s no such thing as love at first sight, but court the girls anyway and then realize at the end that he is wrong.
64. Guys like femininity not feebleness.
65. Guys don’t like girls who punch harder than they do.
66. A guy may instantly know if the girl likes him but can never be sure unless the girl tells him.
67. A guy would waste his time over video games and football, the way a girl would do over her romance novels and make-ups.
68. Guys love girls who can cook or bake.
69. Guys like girls who are like their moms. No kidding!
70. A guy has more problems than you can see with your naked eyes.
71. A guy’s friend knows everything about him. Use this to your advantage.
72. Don’t be a snob. Guys may easily give up on the first sign of rejection.
73. Don’t be biased. Try loving a guy without prejudice and you’ll be surprised.
74. Girls who bathe in their eau de perfumes do more repelling than attracting guys.
75. Guys are more talkative than girls are especially when the topic is about girls.
76. Guys don’t comprehend the statement “Get lost” too well.
77
. Guys really think that girls are strange and have unpredictable decisions but still love them more.
78. When a guy gives a crooked or pretentious grin at your jokes, he finds them offending and he just tried to be polite.
79. Guys don’t care about how shiny their shoes are unlike girls.
80. Guys tend to generalize about girls but once they get to know them, they’ll realize they’re wrong.
81. Any guy can handle his problems all by his own. He’s just too stubborn to deal with it.
82. Guys find it so objectionable when a girl swears.
83. Guys’ weakest point is at the knee.
84. When a problem arises, a guy usually keeps himself cool but is already thinking of a way out.
85. When a guy is conscious of his looks, it shows he is not good at fixing things.
86. When a guy looks at you, either he’s amazed by you or he’s criticizing you.

87. When you catch him cheating on you and he asks for a second chance, give it to him. But when you catch him again and he asks for another chance, ignore him.
88. If a guy lets you go, he really loves you.
89. If you have a boyfriend, and your boy best friend always glances at you and it obviously shows that he is jealous whenever you’re with your boyfriend, all I can say is your boy best friend loves you more than your boyfriend does.
90. Guys learn from experience not from the romance books that girls read and take as their basis of experience.
91. You can tell if a guy is really hurt or in pain when he cries in front of you!

92. If a guy suddenly asks you for a date, ask him first why.
93. When a guy says he can’t sleep if he doesn’t hear your voice even just for one night, hang up. He also tells that to another girl. He only flatters you and sometimes makes fun of you.
94.
You can truly say that a guy has good intentions if you see him praying sometimes.
95. Guys seek for advice not from a guy but from a girl.
96. Girls are allowed to touch boys’ things. Not their hair!
97. If a guy says you’re beautiful, that guy likes you.
98. Guys hate girls who overreact.
99. Guys love you more than you love them IF they are serious in your relationships.



Wednesday, 17 August 2011

Hey! ni ade lagi...:)

hahaha...aritu aku da post entri yang ni....jom try trick pak GOOgLE kan...so aku nak add cket dari yang aritu..more fun to view!..:) enjoy....




1. Google gravity
Open google.com, Type Google Gravity in the search box and click on I’m feeling Lucky button.Feel the effect of gravity on google. All page components will fall down due to gravity.
2. Epic Google
Open google.com, Type Epic Google in the search box and click on I’m feeling Lucky button. Each component on the page will start growing bigger and bigger.
3. Google Hacker
Open google.com, Type Google Hacker in the search box and click on I’m feeling Lucky button. How google will look if it was made by a hacker.
4. Annoying Google
Open google.com, Type Annoying Google in the search box and click on I’m feeling Lucky button.
5. Meaning Of Search For Google
Open google.com, Type search in the search box and click on I’m feeling Lucky button.
6. Loneliest Number
Open google.com, Type loneliest number in the search box and click on Search button. Find out which number is the loneliest number according to google.
7. Meaning Of Recursion
Open google.com, Type Recursion in the search box and click on search button. You can notice Did You Mean: Recursion text on top of results and it is recursively linked to the same page.
8. Google Loco
Open google.com, Type Google loco in the search box and click on I’m feeling Lucky button.
9. The number of horns on a unicorn
Open google.com, Type number of horns on a unicorn in the search box and click on search button.
10. Chuck Norris
Open google.com, Type Find Chuck Norris in the search box and click on I’m feeling Lucky button. Google won’t search for Chuck Norris because it knows you don’t find Chuck Norris, he finds you.


korunk jgn lupe::‘lol limewire ,dgn http://www.goglogo.com/ due2 best..:)

try la..:)

Tuesday, 16 August 2011

BiLe saYang saYang SaYa Bersuara! :)

assalamualaikum...eLLO to non muslim..:)

huhuhu...entri yang ni xdek pape sgt juz nak masukkan sedikit pengrelease tention aku...sape lagi kalu bukan baby...:) hahaha..babaies is one of my interest..:) sebbab tu aku gatal sangat nak kawen..aku nak baby sebenarnyer...and aku harap baby aku sok comei cam aku....teeeeeeeeeeeeeettt...yang tu perasan! hahaha...ok...first sekali nak masukan pic baby yang ni...x jauh mane la baby nyer..anak2 sedara aku jugak..hihi...ni gambar harith...kakak aku anta ptg tadi...hmmm...sejuk aty aku tengok keajaiban tuhan ni...so miracle...harith da besar...3moth lebey dah...x sabar nak tunggu raya...hmm...nak pegang dia..:)) nah..enjoy...:P










hahaha...ni la halwa mata aku...kalu aku tengok dia ni sampai skunk aku x paham..kenapa ade org buang baby!them sgguh...ok2...ni aku tambah lg...video sicomot2 aku...hihi



video
hahaha....da pandai nak bercakap tu! eee...geram


video
tidur sambil senyum..:)


haaa...ni sekor lagi...my syamil...:)

video
hahaha...sori gangu...si akakq aku leyh tanyer pasal azlan the typewriter lak time record ni..:)


ok...thanks 4 reading and watching
yang hepi2 saja kayh...
XOXO
lots of lurve from...
Me:)