Creator Lover

Creator Lover
hey kamoo..:)

Thursday 19 July 2012

Salam Ramadhan sume..:)

pomm!! pomm!! pom!! haaa...ni bunyi mercun...igt raye je ade mercun...pose pon ade mercun taw..haha..

Assalamulaikum sume...

haa...mesti sume dh aware kan...bile kite pose...td penyimpan mohor2 besar dah umum kan...21hb julai 2012 ni satu ramadhan...Alhamdullah...Insyallah..panjang umur aku tahun ni...pose la aku yerk..kalu xdek keuzuran..ececeh...tapi kan..penyimpan mohor2 besar dh tukar oraang dh kan...alahai..aku taw..dari taun lepas lagi dah tukarnyer...mood pose dah x sama la korang..haha..sebab dari aku kecik mesti penyimpan mohor yang sama..mood tu twist cket walaupon dia umum dlm bentuk slow motion tp aku suke dia:)...hahah...xdek la..gurau kay..gurau...!*muke serius

haa..pose kali ni xdek pape yang special pon kot...same jer cam lepas2..rutinyer...aku x kesah sgt berpose ni..coz dah memang selalu x makan...makan pon sekali sekala...and pose ni ade antara target ape yang aku nak buat..hehehe...antaranyer...


  • Nak Tambah Amal...Insyallah..aku nak g terawih malam2 dengan faizah..:)
  • nak Kuruskan badan..yeaayyy! nak try displin cket..Insyallah...new aien will born...
  • nak belajar menjahit..:) aku nak try jahit baju raya aku sendiri raya taun ni...memang dah lame nak buat taw...tapi aritu aku ngan tikah gi cari tukang ajar...aunty tu xmow...serabut kate nyer...terpaksa terkubur cita2..:( xpe...skunk dah jumpe orang yang willing nak tlg..yeayy
  • next aku nak belajar memasak..:) yess..ni lah mase nyer mengasah skill..:)
  • nak jaga mak....mak suh ajar dye ngaji..Insyallah..will do..nty aien ajar ek mak..:)
  • nak buat kueh raye..lalalala....rindu nak bt
  • nak abes kan novel hasil dari baucer 1m aritu...haha..
  • Kemas blik...mak suh ubah suai...tgk la ape yang aku leyh buat...

wahhh...byk sangat pulak...xper...merancang jer dlu per patot kan..:) let it flow smoothly...:))
hmm...tp dlm hepi2 aku ni...sedeyh jgk la...i lost my very very bestfren...why?? dont ask..aku ngn dia jer yang taw...pape pon aku doakan dye bahagia...amin

Lastly...selamat menyambut ramadhan Almubarak....pintu syurga dh terbuka....grab the chance to collect the t"ticket" to enter ok..:) may Allah bless u....salam

ni la penyimpan mohor yang lame...rindu dia...dia dah bersara..:) hehe...terima kasih..



No comments:

Post a Comment