Creator Lover

Creator Lover
hey kamoo..:)

Wednesday 18 July 2012

My Valuable time..

Salam..:)

soryy posponed 2 ary x post entry..ececehce..:) actually aku bru je balik dari umah aki dgn wan...bahasa bandar nyer...datok ngan nenek..haha

memang terbaik..aku spent mase dua ari kat situ..dengan dua orang bestfwen aku..seha ngan jah..:)
Benornyer dua orang tua ni bukan biological my parent punyer atuk ngan nenek..hape aku merepek...ah lantak lah..maksudnyer aki ngan wan ni sbenarnya bukan atok ngan nenek aku, tapi aku dah anggap macam la..tapi seriously mmg fun giler seyh..hehe..umah kampung ni kalu tidow mmg ssh nak bangun sejuk die tu..perghhh...terbaik..best..

Dalam masa dua ari tu..xdak pape pon yang aku buat, kitaorang memasak, makan skali..bergurau ngan dorang. wan pulak x abeh2 dok cakap happy sangat la ktrg datang and x abeh2 mention suh datang lagi...insyAllah wan...panjang umur kami datang lagi melawat aki ngan wan..:p

pastu aku nak cerita pasal entry aku yang lepas...hmmm buat masa ni alhamdullh..mak xdak pape lagi yang teruk or kronik..Dr just suspect mak ade masalah bauh pinggang coz kencing manis dia x pernah turun...suspect or not..aku janji...cuti ni aku nak jage mak baik2...i wont let anythg happen to her!! love mom!


pe lagi ek...xdek pape dh...aku just rajin nak update psl per aku buat..n aku  gak nak bagitaw korang,appreaciated la anyone yang ade kt sekeliling korang yang korang sayang selagi dia hidup.kalau korang sayang dorang, korang cakap je...ape respond orang tu kemudian citer...kalu korang rindu..bagitau korang rindu...just xnk korang mnyesal kemudian ari ok..

selama dua ari aku spent masa dengan aki ngn wan..seriously, aku sangat2 rindukan arwah tok ngn tok wan..aki n wan aku yang real..ase sebak sangat sbb aku dlu a alert utk appreciated dorang..x sempat nak happy kan dorang...so i learn from my mistake nad now thank got..dpt gak menumpang kasih..:) okay dah xmow merapu merepek... THE END

P/S: love is pricesless...dont waste it! give to any one who u think deserve... k bye..nak g mkn mangga mude..auuuwww :P peas yow!


2 comments: