Creator Lover

Creator Lover
hey kamoo..:)

Monday 13 February 2012

Camne nak elak dari kena bebel dengan mak!

hollaa sume2...haha...entry aku kali ni aku nak bagi step kat korang sume camne nak elak diri dari kena bebel! hoho... bukan ape...Mak dengan bebel umpama irama dan lagu...siess x tipu sangat taw! aku plak kalau sehari tu x kena bebel dengan mak aku maka x lengkap la kehidupan aku hari tu..bangun2 tidow jer dah kena kaw2 punyer...sebab bangun lewat.. bukan aku xnak bangun awal tapi mate aku xmow bukak pada waktu yang mak da tetapkan untuk aku bangun... so salahkan mata aku..jgn salahkan aku..aku xsalah sangt taw.!

so kat sini ade cara2 yang aku ase korang boleh ikut kot..kalu korang xnak ikut pon aku kesah ape kan? haha...gelak antu.. ::



  1. korang pura2 pengsan bile mak korang nak start bebel percaye la nescaya..haha..saje nak gune perkataan nescaya... mak korang akan berlari dapatkan korang pastu dye mst risow giler...sebabkan mak korang tu dah terlalu risow..mesti dia dah lupe nak bebelkan korang td..betul x?
  2. korang cube tukar topic mase dia start nak mebebel tu...contohnyer mse dia nak start bebelkan korang tu korang2 buat la tanyer pasal jiran sebelah ker...xpon korang ajak dia mengumpat orang kampung..selalunyer mak2 ni suke cerita2 camni...bukan mak aku la...mak org lain kat africa nun...mesti dia automatik akan join korang cerita pasal sume ni...haa...try la..
  3. korang ajak dia tgk sinetron ker...telenovela ker..x pon wanita hari ini...ni mmg citer feveret mak2.. aku pon x phm la...citer yang pnjang giler babun camtu pon dorang leyh layan...nak2 citer kat tv3 skang..dari akaq sbelah rumah aku ni x mengandung,dah mengandung,x beranak dah beranak smpai anak dia siap bleh merangkak lagi..cerite tu x abeh2.. mase mak korang nak start bebel tu, korang cakap kan citer sinetron die dah nak start...arini episod akhir..mesti dia x jadi nak bebel dah pastu..kn?
  4. haaa...ni satu lagi..mase mak korang start nak bukak mulut tu...nak bebelkan korang..korang hadiahkan dia dengan macam2...contohnyer sepasang subang reflesia ker,gelang emas tiga kati ker..xpon sbijik banglo berserta orang gaji lengkap! kalu cara camni...jgn cakap mak ko nak bebel..nak bukak mulut pon x dah ase nyer...sbb terlalu happy...bgus x idea aku??haha
  5. lastly...susah2 sgt, korang dengar jelah cakap mak korang tu..kalu dia suruh tu buat jelah...kalu korang mals tahap cipan skali pon...buat2 jelah senyum...kan pahala tu! lalalalalal

hahaha...buat mse ni..tu jelah entry harerm aku..bukan ape..aku buat ni sbb aku slh sorang mangse bebelan mak aku...wahaha..mmg deserve la aku dpt mak kuat bebel dah kalu aku mmg stuborn gilak! pape pon aku sayang mak aku sgt2...mak masak sdp...bau mak yang masam2 tu buat aien rindu bile aien jauh!muahhh2...mak mmg hebat!kalu mak x bebelkan aien...aien x jd orang kot skunk! haha...k la...selamat mencuba...pape risiko..tanggung sendri...jgn cari aku! salammmmmm~~~


korang ade?? :)




No comments:

Post a Comment