Creator Lover

Creator Lover
hey kamoo..:)

Sunday 25 September 2011

tak dek tenet laa...

hehehehe

ello la sume...:) sowi taw lme x mengadate menatang ni..hmm...mgkin kne stop jup dari dunia blogging kan? untung la.... bukan ape...aku kan da start blaja...giler ko..mne aku nak cri tenet...sewa broadband?? untung la..nk byar sewa umah pon merangkak..alahai...so aku akan update bile ade waktu ek...korang follower jgn mrh2...eyleh...aku cam budjet jer ade org baca blog aku..hahaha..papejelah...nevermind..ermm..actually aku dalam makmal ni..hahaha...lect aku x masuk lagi...so aku dgn bangga la mengoline dri..hehehe...bukan aku jer taw sume2 pon tgh ngadap komputer ni...lect aku ade meeting kata nyer...hmm...x byk yang aku nak cter...kalu cter kat cnipon jd bhye lak kunk...so nest time la ek...bile things da settle down cket ek...cume persoalan yang aku nak tanya korunk? korunk limitkan diri korunk untuk satu lelaki x?hihi...nty aku post sambungan untuk persoalan ni keyh... k la nak out

thankx4 reading..:)
xoxo...
miss M.A.A :)

No comments:

Post a Comment