Creator Lover

Creator Lover
hey kamoo..:)

Friday 9 September 2011

coundown to balik.... *sigh

why! why! why!


adoiy..berat aty weyh nak balik...kenapa pon aku dop tau strang la~ ase cam susahnyer plak nak tinggalkan mak :( ayah:( adeq:( hoo..da nangis2 dah ni....


aku taw la org ramai akan cakap "alor aien rilex la..jengka la...bukan jauh mane boleh balik hari" dem! mmg la sekat tp korunk igt senang kepala abah aku ker nak balik umah tiap2 minggu?? hadoiy~ ssh taw x?dah la bus jengka ker jantut cam harem~ payah benor nak dpt..sakit jiwe aku...aku pon xphm apesal la xdek bus banyak ke jantut...tp ker temerloh berputar2 lak bus nyer..geram~


hmmm...sem 2? nth ar...risow pon ade jgk ni..life aku mst giler2 punya stress..mane tak nyer..dengan duet nak kena jimat...study nak kne maintain...sewa umah nk kne pkir..adoiy..x msuk lagi aku da fenin dah~ Astarfirullahazim aien~ jgn merungut...issshhh2...bukan ape...aku just nak lepaskan ape yang terpendam jer..kalu  x citer kunk aku lak yang sakit jiwe..ye tak?? alahai~


wherever it is...aku akan cube hadapinyer..insyallh...tuhan ade dengan aku...keluarga aku ade...kawan2 aku msih dibelakang aku...aku akan buat terbaik...no matter wht! yeaaahh~ u can do it! 


mak, ayah~
aien taw dalam keluarga aien adelah anak yang paling degil..x dengar cakap...even ayah pon pernah cakap aien yang paling berlain dalam keluarga kan? its okay...aien x kesah...aien dikurnia kan haty batu..segala ape yang mak ayah marah or bebelkan sume bersebab dalam nak menjadikan aien manusia...mak ayah,tp aien x pernah berdendam or terase pon..malah aien akan cube jadi anak yang paling terbaik dalam keluarga ni...terima kasih membesarkan aien..menyekolahkan aien..sampai aien masuk universiti ni..ayah...mak...bagi aien peluang buktikan yang aien bukan anak x gune...aien nak balas sume jasa baik mak ayah pada aien...walaupon x seberapa..tp bg la aien peluang tu...aien janji...:) mak ayah..you are my everthing...maafkan aien dan terima kasih banyak2 yer....;{


tanpa mak ayah...im nuttin!

No comments:

Post a Comment