Creator Lover

Creator Lover
hey kamoo..:)

Saturday 16 July 2011

Assalamualakumwbt....:)


Hollaaa sume2..:) arini aku bru nk starting my own blog..hahaha...sje nk mencurah kn pengalaman..a lil bit expression...:) dlu aku ni salah seorang yang agak minat la menulis menulis ni..huhu...dlu ingat lagi..mse kcik aku selalu kumpul buku2 log untuk dibuat novel...banyak jer mendA ngarut aku tulih dalam tu...sampai jatuh basikal ngan kena rotan ngn ayah pon aku tulih...as long as ade jer mnde nk cerita kat dalam buku tu..hahah..aku mse kcik x banyak sangat kawan..selalu kne buli...yelorh...aku yang paling kuat menangis dalam kelas..haha..bila aku nangis jer some boy student dalam kelas aku tu mesti akan jerit.."cepat2!! naik atas kerusi!! banjirr...aien nangis!" shitt! sdeh tol idop aku time tu..hahaha...so aku gune kan la buku2 tu utk luahkn perasaan....aku bukan rapat sangat ngn family...ngn mak ayah pon aku x manja...mane lah drg nk manja kn ank dorang ni...nk2 pak cik shahbudin tu..hahah...sape x kenal?? orang kampung ni familiar giler dah ngn ayah yang sangat2 garang..haha...kehulu kehilir bawak senapang pegi kebun sebab nak tembak beruk...huhu...well...aku curahkn feeling pada diary aku tu x lame...sebab lastly..sume penghuni dalam rumah ni da bace pon diary tu...cehh!...potong btul...hihi...nak2 kak na aku ngn kaq zelah aku yang mmg tersangat la suke invistigate pasal aku..haha...tp ade reason dorang suke jage tepi kain aku..and actually aku nak terima kaseh sgt kat suhana binti shahbudin n norhazela shahbudin...dua org kakak yang mnyelamatkan aku sbenarnyer...mesti korunk nak taw kenapa kan??huhu...walaupon umur aku 21thn...tp pengalaman aku banyak...pengalaman yang banyak menjadikan aku orang..:) honestly..aku mmg uncontrolled,stubborn,pemalas,x dgr kata,melawan,liar...fuuuhh..mmg macam2 lah! haha...tapi tu dulu...aku akan cerita cket2 kt korunk..sabar k..so ni first pengenalan kite...aku akan cerita more...more...n more pade korunk...thankx sudi singgah and spend mse gak nak bace..




thankx...
lot wit love
aienlicious...
xoxo..:)

No comments:

Post a Comment