Creator Lover

Creator Lover
hey kamoo..:)

Monday 15 August 2011

PRE MENSTRUAL SYNDROME SUCK!

Assalammualaikum...
x jawab dosa..kalu jawab....budak baek!..:)




ermm....berbalik pada tajuk kat atas...yeahh..aku rasa aku sedang mengalami PMS yang sangat bodoh...sakit jiwa weyh nak hadapi PMS ni...masti some of ur guys xtaw hape jadah menatang nama PMS ni kan??hadoiy..PMS ni...nah click SINI. Haaa...yang tu yang detail nyer..kalu x paham kot omputeh aku citer cket la kot melayu..hmmm..pms ni system biological badan x bpe nak molek.seseorang yang mengalami pms ni dia akan sensitif...tention..nak berangin jer..hadoiy! mmg sgt difficult.dan aku adalah salah satu orang yang selalu mengalami kesusahan ni..uhuhuk...kalu dulu lagi teruk...jerawat naik cam harem! haha..tapi pas pki set OXY..alhamdullh..:) mmg terbaik..akhirnya aku da jumpa product yang baik untuk aku..thanks OXY! bukan nak promote..tp OXY mmg terbaek!..lagi hebat dari SKII...hoohoho...o




ok2..bebbalik pada PMS td...aku nak citer ni bukan ape..saje nak share ngan korunk..PMS bagi aku sangat menyesakkan...bukan ape..mOOd aku swing abeh..orang x salah aku marah...kadang rasa nak nagis..pastu ade plak aku nak bergaduh ngan orang..alahai..arini jer..aku gaduh ngan mak pasal lipglose...ape ke bodoh..hisshh...mak lak angin menoupos...aku lak angin PMS...haa..korunk agak2 jadi ape??sian kat mak..berdose nyer rase..hape menda dalam pale hotak aku pon xtaw la...aku ni mmg pattern xleyh ngalah..nak menang jer sokmo..abeh camne??hihi...mak..naty raya aien mintak ampun kay..maap..maap...maap....




selain gaduh ngan mak...aku jugak dah agak borink nak layan hpone..termasuk la msg dari yayang..sori...this biological thing make me suck! geram!!...ni pon nak marah jer..hmm...aku hangin sebab yayang kuat tidow.......... yer...bodoh jer rase...bia la dia nak tidow..dia penat ker..hape ker..x reti nak paham??halooo...bukan aku mintak nak hangin x tentu pasal larh! grrr...so terpakse nak hadapi menda ni...PMS ni sbenarnyer nak suh body aku alert dengan period yang bakal tibe ni..hadoiy...means...x penuh lagi la pose aku taun ni...dem! tapi x baik weyh merungut!! apelah...ni sume fitrah wanita normal cam aku..ko nak merungut pehal...astarfirullahazim! ish2...tu lah...angin wanita ni mmg lain...aku harap sgt2 bakal suami aku sok leyh paham ngn menda ni...kita xleyh nak point tepat ke muke kite sambil kata "body!! u cannot having PMS!" mne bleh! korang paham x??ni bioligical badan?? do or dont korunk tetap dapat!


by the way..haha..korunk jangan ingat perempuan jer mangalami ni sume...actualy lelaki pon ade lorh...haha...name dia IRRITABLE MALE SYNDROM(IMS) hoho...klik cni..:P....hahaha..tu yang aku bace blog org..yang sscientific nyer kat sini...hehehe...kan dah cakap! Allah mencipta lelaki dan wanita itu adil..:) pape pon tunggang terbalik...kita hambaNYa..:) ALLAHUAKBAR!!




Preparation for period!!


rahsia saya cantek! haha
my miracle water..:)


kadang makan..kadang x pon..untuk period pain yang melampau ni la ubatnyer
stock ni kene banyak..haha


untuk release sakit... aku suggeet ni..sbb?? click sini
untuk ketenangan waktu tidow..:)




 LASTLY!


















paham2 sendri la..opss...hahaha..:P





                                                      nah untuk org yang xtaw ape2..hihi
terbaek!!



ok...thanks 4 reading..:) suke share infomation ngn korunk..nty aku post lg kay!
xoxo
lots of lurve!
wrote by...me..:)

No comments:

Post a Comment