Creator Lover

Creator Lover
hey kamoo..:)

Tuesday 2 August 2011

pOse kE x PoSE ni???

SaLam....

weh~~ arini ari kedua pose weyh..hahaha...korunk pose x?? aku insyallah masih bergini..hahaha...hmm...entry aku arini sbenornyer nak citer cket la psl pose2 aku ni..hihi...21thn aku pose weh..hahaha...npok sgt menipu nyer..:) ok2...camne nak start ek...sbenarnyer aku rinduu...rinduuu...rinduuu nak jd kcik balik...pada budak2 kecik sila nikmati waktu kecik anda dengan kesedapan yang x terhingga sbb bila korunk da besar cam akaq ni korunk musti nak kcik balik..hadoyai...hahaha...ermm..okeyh2 aku nak citer puase2 aku zaman kcik sampai skunk...

mase kecik2 dulu kan??korunk start pose umor bpe ek?? hahah...korunk caye x aku start pose aku mse umor 6-7 taun gak la..:) hehehe..bukan mnde...baru nak mengedik2 orang cakap hahaha...konon2 pose la sangat..padahal aku msuk bilik aku bahan gummy bear..hahaha..tyme tu popular weyh gummy bear ni...mnde jelly2 tu...xdek dh jual skunk..siot! heheh...mak aku time tu x abeh2 ckp..uihh..bgus aien...bljar pose la..hape lah..pdhal..hahaha...time berbuke tu aku mkn nsik dgn lahapnyer tanpa buat muke bersalah pon..hahahsdeyh tol..:) sori mak...x buat da..pastu next day nyer aku pose btul2 dah...mmg azab weyh! hahaha...mcm2 mnde yang jd cabaran...antaranyer...::












haaa....kalu korunk berjaya  melawan ni sume mse korunk kecik..aku tunduk melutut kt korunk maksd aku salute..hahahah...:) xdek mnde nak citer arini...tgu entry len plak..hahaha...tatata....pose taw!

No comments:

Post a Comment