Creator Lover

Creator Lover
hey kamoo..:)

Tuesday 16 August 2011

BiLe saYang saYang SaYa Bersuara! :)

assalamualaikum...eLLO to non muslim..:)

huhuhu...entri yang ni xdek pape sgt juz nak masukkan sedikit pengrelease tention aku...sape lagi kalu bukan baby...:) hahaha..babaies is one of my interest..:) sebbab tu aku gatal sangat nak kawen..aku nak baby sebenarnyer...and aku harap baby aku sok comei cam aku....teeeeeeeeeeeeeettt...yang tu perasan! hahaha...ok...first sekali nak masukan pic baby yang ni...x jauh mane la baby nyer..anak2 sedara aku jugak..hihi...ni gambar harith...kakak aku anta ptg tadi...hmmm...sejuk aty aku tengok keajaiban tuhan ni...so miracle...harith da besar...3moth lebey dah...x sabar nak tunggu raya...hmm...nak pegang dia..:)) nah..enjoy...:P










hahaha...ni la halwa mata aku...kalu aku tengok dia ni sampai skunk aku x paham..kenapa ade org buang baby!them sgguh...ok2...ni aku tambah lg...video sicomot2 aku...hihi



hahaha....da pandai nak bercakap tu! eee...geram


tidur sambil senyum..:)


haaa...ni sekor lagi...my syamil...:)

hahaha...sori gangu...si akakq aku leyh tanyer pasal azlan the typewriter lak time record ni..:)


ok...thanks 4 reading and watching
yang hepi2 saja kayh...
XOXO
lots of lurve from...
Me:)


No comments:

Post a Comment