Creator Lover

Creator Lover
hey kamoo..:)

Saturday 15 December 2012

saya kembali!

Assalamualaikum...

my god! terlalu lame aku x menulis dalam ni...maap..maap..maap...bukan ape...aku bukan tanak tulis sume...cume hidup aku terlalu hectic sejak kebelakangan ni....whatever it is..im back! <3

ok...ape aku nak citer and ape yang korang nak tau eh?? hehe..ok kite start satu2 ok...peace yaww...heheh

first sekali aku nak citer pasal study aku...Alhamdullilah..sekarang dah part 4..:) pejam celik..pejam celik celik...dah dua tahun dowh aku kat UITM jengka pahang yang tercinte ni...and about 1 year more to god..my god...x sabar nak abes..:) penat dah study...nak kumpul duet pulak bagi mak  ayah..asik dorang je bagi aku..its about to payback time..:) sabar eh mak and ayah..nanti aien balas sume jasa mak ayah ni..Insya Allah..doakan ain keyh! sayang mak ayah! so nak citer la cket...sekarang aku dah pon semester 4...seriously..hectic giler life...memang hardcore..igtkan makin lame makin senang..makin cam nak mati kot..tp everything is under control...i take it as a challenges! yeaahhh... so pade adeq2 senior be prepared..hehe...by the way..aku duk hostel tis sem..bukan ape...x mampu dah duk lua..duet ngalir cam air kencing dh...tp alhamdullh..msih bernafas and x putus makan lagi..ngeh...ngeh...:P

ok next pasal kengkawan..wahhh...ase nyer dh lmme x balik kampung woo...sampai kak anim kawen semalam pon aku x pegi...:( sedeyh...sori la kak anim sayang..ain terlalu banyak keje..smp ari ahad pon lecturer buat test...mmg x sempat nak balik..ain  mintak maap.....nty ain bg ahdiah keyh! janji! hehe...btw..selamat pengantin baru kak anim..may Allah bless both of u..termasuk abg rahmat! jage kakak saya baik...kalu x saya tembak nty..:) heheh....tu citer pasal kak anim..ni plak citer pasal my bestfren...Faizah the fuck-e-zah..hahah...dye dh keje pon skang..Alhamdullh..keje dh kwn aku sekor tu..tp yang shit nyer..:( dye dpt posting kt sarawak...natang tol sape anta dye kt sane..bukan ape...susah kat aku ni nak pow ape mnde ke kt dye tu..xkan aku nak ke sarawak tu nak suh dye blanje...adoiy....mesti dye igt aku nangis2 sebab aku rindu kat dye...bleh blah! jgn perassan eh jah jahanam...wakakakaka...puii...whtever it is..i love her more than anything..:P...tu bab jah...yang si mimi plak keje kt raub dh skunk..bgus la...ni kalu x duk kl nu..jauh sgt....dye tgh tgu nak msuk u jgk tu..don worry memey...insya Allah lepas punyer..:) kome doakn aok taw! tikah cam biase la dye..hehe..ade kt perak skang..rindu gop kt dye..sorry tikah..aok cti sem kome x sempat lnsg spend mase dengan aok..:(

ok abeh pasal member...pasal ape plak eh? love? hehe..aku malas nak komen la mende ni...just wait and see....

ok..asenyer xdek pape dh..nanti pape aku try to update la...sebab ade org komen kt blog aku..kate nyer dah bersawang..haha...sori pada yang membace...xdek intention pon nak biakn blog aku bersawang..ok la...:aku nak tdow dlu..td test..smlm aku xtidow lg..aiyooo..hehe..ok..thanks for reading


xoxo
aien la sape lagi! hahaha


bagi gmbor cket kt korang..:)









da lah...bai! hehehe

No comments:

Post a Comment