Creator Lover

Creator Lover
hey kamoo..:)

Saturday 3 March 2012

saya nak balik dah..:)

assalam....

haaa....just entry pendek untuk sape2 yang bace blog aku ni...
btw...aku dah already berkemas2...nak masuk sem balik ni...akan lebih byk challenge and difficulty yang aku akan hadapi afta this...but is okay..as long as aku diberi peluang sebegini..InsyAllah..i will do my best...no doubt

firstly of cos la aku akan kurang nak menulis entry...and akan kurang nk mengonline fb..sorry to say...bukan ape..aku xdek tenet kat umah aku..nak melanggan beruk band..aku cam x mampu..so kalu ade mase aku update gune komputer makmal or pinjam beruk band kawan aku kay..haha ape aku merepek pon aku x paham...

secondly..aku nak mintak maaf atas pape ketelanjuran + kebiadabpan yang aku buat secara sengaja or x sengaja kat entry or kat fb aku...mintak maap kay...then nak mintak maaf gak kat mak and ayah sebab aien selalu susahkn mak n ayah...besew la..anak mak paling degil kan..haha..dont worry...as a reward..aien akan belajar lagi rajin2...and akan bawak mak ayah naik haji...tu janji aien kay...doakan aien..macehh

lastly..to all my fren..of cos la..xdek bf kan...haha..aku nak mintak maaf jugak....banyak sangat menda nakal aku buat....doa kan aku...and thanks for support me when im sad...down and happy...walaupon kawan maya jer...u guys terbaik..:)

k tu jer....doakan aku...
may Allag bless u guys kay...
dada....:))

2 comments: