Creator Lover

Creator Lover
hey kamoo..:)

Monday 13 February 2012

Gemuk?? what is the big deal??? *duhh

assalamualaikum dan salam satu malaysia...hoho  (ayat mmg x mpu dibelah)

ok...tajuk entry aku kali ni berkisar tentang gemuk! gemuk? gemuk ni maksud dia saiz badan yang agak besar sebab diliputi lemak2 yang berlebihan... hal ini terjadi sebab pelbagai sebab...sebab nyer..ah malas nk taip...cari sendiri yerk..:P

ok...ape yang aku nak tegaskan kat sini why orang ramai tgk gemuk ni cam jenayah rogol? xpaham aku...ramai yang mendekriminasikan orang gemuk  contohnyer...::


  1. orang gemuk selalu nyer akan dituduh makan banyak walaupun dia orang makan seciput sebesar sehelai bulu kaki jer...dem!
  2. orang gemuk selalu dituduh kuat berpeluh dan berbau masam...jadahnyer...orang kurus ni imun dari bau hapak ker?? cehh...
  3. orang gemuk selalu ditinggalkan bile nak gi mana2 alasan nyer gemuk sangat...takut kereta tu pancit atau semput bile dah jalan..tak pun dikhuatiri makan ruang yang banyak...
  4. orang gemuk selalu diberi makan last2...sebab takut makanan yang ade x ckup untuk yang lain...walaupun mase tu makan tu ade dalam 7 dulang lagi...whatdefak*
  5. orang gemuk selalu jadi bahan umpat,keji,lawak,kutukan,makian dan hinaan..
  6. orang2 gemuk selalu diraba dan digentel2 org tangan2 yang tidak bertanggungjawab ketika waktu senggang..alahai~
  7. orang gemuk selalu menjadi mangsa dikecewakn dalam percintaan..
  8. orang gemuk sering dituduh merosakkan pemandangan yang indah..
  9. orang gemuk selalu dianggap gagah perkasa dan sering disuruh melawan2 penjahat walaupon dorang tu lemah sbenarnyer
  10. last skali orang gemuk sering dipulaukan dirumah kenduri serta majlis2 keramaian mahupun majlis sambut menantu. demm!


haaa...ni jelah yang mampu aku pikir wat mse skunk...actually..bagi aku...gemuk ker kurus is not the big deal...orang2 gemuk juga ade perasaan.. ape korang igt dorang ni pakai hati katak ker...katak mahupun biawak pon ade perasaan taw x...kalu korang kutuk katak tu ari2 cakap dia gemuk...aku ase dye pon bunuh diri..so pleasee...bukak cket aty korang tu...jgn simply nak hina orang kay! marah ni..

kadang2 aku harap malaysia ni amalkan amalan cam kat afrika tu..jadikan gemuk sebagai trend..tp kalu boleh..gemuk sehat la...jgn gemuk sbb penyakit...mmg la tak elok kan...nk gemuk mestilah sehat! ingat tu!!

actually entry aku kali ni untuk kawan aku...sebab dia sangat2 takut nak jumpa boifren dia sebab takut boiyfren dia tanyer apsal x kurus...wey korang! ingat senang ker nak trunkan berat badan! sangat ssh kot...selagi korang x sakit, x berpeluh, x lemas, x sesak nafas..jangan harap laaaah... hmm...so please..kadang2 menda yang kita pikir tu x sehebat dengan orang yang alaminyer... korang jangan nak kerek sangat...badan aku,perut aku, aku punyer suke! kbai!


#haha...saya emo untuk orang2 gemuk! sbb sy pon gemuk tahu! demm!


aku harap sape yang over kutuk orang gemuk tu dapat bini camni...lagi sadis! kn?

No comments:

Post a Comment