Creator Lover

Creator Lover
hey kamoo..:)

Wednesday 7 September 2011

my MoM is everything!

salam...

seriously....my mum is everything~ i repeat...my Mom is everything..:) actually aku xdek la nk memuji memuja mak aku..tapi actually aku nak citer paasal mak aku..:)

sume ade mak kan? x kire la baik buruk pong "mak" ni...drg ttp seorang wanita yang bersusah payah utk kite..:) hmm..sdeyh bile pikir2 balik..banyak nyer dose aku kat mak...banyak sangat...dengan degil nyer..x dgr ckp..melawan lagi...menengking..ishh...sng ckp aku ni mmg jht la dgn mak..xtaw la terampuan ker x dose aku dgn mak...kalu pikir2 balik mesti rasa nak nagis..hmm...

mmg diakui mak aku mmg agak kuat membebel..tapi sebenarnyer dye baik..aku jer rasa yang dia x sayang aku..ape menda ko ni aien?kalu dia x sayang ko xdek la ko besar gajoh sampai skunk?ape menda dlm kepala ko pon xtaw la( bermonolog sendiri)..heeee....

ape aku nak cakap sbenarnyer aku ni sedeyh..aku nak tiggalkan mak aku untuk balik belajar..tapi ape mampu dibuat..aku kene teruskan idop aku...aku kena kecap impian n cita2 aku nak bawak mak ayah gi haji..ya Allah..kau makbulkan la Ya Allah~ aku nak dorang bahagia..aku nak balas sume jasa2 mak n ayah bagi kat aku..tolong la... :"(

aku tkut la...mak da x larat...aku da nk balik...nty mak akan buat sume keje sorang...dia da lah x sehat...ya allah..lindungi lah dia..:(  aku taw Allah ade...Allah tolong jage kan mereka..insyallah... hmm...aien akan rindu mak kat cne..:(



MY Mom one and da only!

mak aien LOve u!


jom bace doa same2:: Bismillah hirrahman nirrahim 


رَبَّنَا اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِلْمُؤْمِنِينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسَابُ


"Rabbanaghfir Lii Wa Li Waalidayya Wa Lil Mu'miniina Yauma Yaquumul-hisaab"


"Ya Tuhan kami, berilah keampunan kepadaku dan kedua-dua ibu bapaku dan sekalian orang-orang mukmin pada hari terjadinya hisab (hari kiamat)”


"O Our Lord! forgive me, and my parents, and all the Muslims on the day when the account will be established."



2 comments:

  1. baa~ CAK!!

    indeed... mom is everything..

    sorry.. sgt bz untuk 3 mgu akan dtg.. dh follow.. jgn marah tau.. t cepat wrinkle.. hee :)

    ReplyDelete